Ședință administrativă cu personalul clerical și neclerical în Protoieria Sascut

22 Mai 2018

Astăzi, 22 mai 2018, în Protopopiatul Sascut, cu binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Ioachim, a avut loc ședința administrativă cu personalul  clerical și neclerical.

 

Sub îndrumarea PC. Pr. Protopop Negoiță Ioan, întâlnirea a avut loc la sediul Protoieriei în sala de ședințe "Episcop Teodosie Atanasiu". S-au discutat, cu cei prezenți, probleme legate de administrația parohială și de modul de conlucrare între personalul clerical și neclerical.

Tot în cadrul întâlnirii de astăzi, au fost prezenți din partea conducerii Inspectoratului pentru Situații de Urgență Bacău, Hâncu Ionuț - căpitan și Stan Bogdan- sublocotenent, 
care au adus în atenția preoților și a personalului neclerical, o serie de măsuri obligatorii ce se impun a fi aplicate pentru prevenirea incendiilor, precum: 
- verificarea valabilității instictoarelor;
- deținerea de dispozitve paratrăsnet și de prize cu împământare;
- verificarea și curățarea cu regularitate a coșurilor de evacuare fum (de la centrale și sobe);
- verificarea instalației electrice;
- depozitarea deșeurilor în locuri special amenajate, fără a li se da foc în incinta Bisericii;
- construirea ușilor de acces în Biserică, cu deschidere spre exterior;
- amenajarea spațiilor de ardere destinate lumânărilor, în exteriorul Bisericii, în curtea acesteia; etc.
Au punctat, totodată, care este documentația necesară pentru obținerea autorizației de funcționare I.G.S.U.,privind locașurile de cult, și care sunt tehnicile de instruire a personalului privind utilizarea lumânărilor și a focului deschis în cadrul slujbelor religioase. 
Alte măsuri necesare au fost prezentate, pentru bisericile din parohii, de către PC. Pr secretar-Vasile Abageru, privind "Documentația și efectuarea analizei de risc la  securitatea fizică (alarme, senzori).
(Pr Albu Gabriel)

Citește mai multe articole despre: protoieria sascut